Jdi na obsah Jdi na menu
 


Uvod do Bux.to

21. 5. 2008

bux.to je jedna z mnoha tzv. PTC společností (anglicky pay to click - zaplať za klik), které svým klientům nabízí finanční kompenzaci za sledování reklamy. Internet je dnes natolik přesycen reklamou, že ji většina jeho uživatelů prakticky nevnímá. Proto se mnoho subjektů, kteří vlastní ať komerční nebo osobní webové prezentace, rozhodlo vydat se cestou placené reklamy.

 

Je to vlastně velmi podobné akci Vodafonu, který studentům nabízí až 600 smsek denně zdarma - při odeslání takové smsky je klientovi zobrazena reklama.

 

Ale zpět k objektu našeho zájmu. Nejprve se podívejme, co tvrdí bux.to sám o sobě: “Bux.to není autosurf, multi-level marketing, pyramida, ponzi, matrix nebo 'Get Rich Quick' schéma.

 

Bux.to je nová a netradiční služba s mezinárodní působností původem z Velké Británie. Je zdarma. Umožňuje inzerentům zasáhnout tisíce potenciálních zákazníků díky tomu, že zobrazují své reklamy na naší stránce "Surf Ads". Část z výnosů z těchto reklam je rozdělena zpět mezi zákazníky, které inzeráty sledují.

 

Jistě se mnozí z Vás již setkali s podobným konceptem - není nový. Co ale tuto společnost odlišuje od ostatních podobných, je stabilita - funguje již skoro celý rok. Zároveň je o ní známo, že zaplatila již mnoha tisícům klientů.Chcete vidět důkazy?

 

Mnoho podobných společností se snaží klientům prodat tzv. premium účty, díky kterým dostanou zaplaceno za sledování reklam o něco více. Takovýto účet stojí i několik desítek dolarů. Poté, co si několik tisíc klientů tento účet zakoupí, společnost mizí ze scény... toto ale bux.to skutečně nedělá - z nějakého podivného důvodu se mu vyplatí dostát svým závazkům a dlouhodobě spolupracovat jak s inzerenty, tak s po výdělku toužícími surfery z celého světa.

 

Jak to prakticky funguje: Odměnu získáte buďto za sledování inzerované webové stránky po dobu 30 vteřin, nebo v případě, že někdo, koho jste k bux.to přivedli (tzv. váš referal) sleduje tuto reklamu po dobu 30 vteřin. Jak již bylo řečeno, existují dva typy účtů.

 

Standardní účet má k dispozici asi 10 – 15 reklam/den. Za sledování jedné reklamy získáte $0,01, za činnost Vašich referalů totéž. Pokud byste poctivě klikali každý den po dobu 30ti dní na průměrně 12 reklam denně a nedisponovali byste žádným referalem, vydělali byste si $3,6 (30 x 12 x 0,01).

 

Premium účet má k dispozici asi 30 - 40 reklam/den. Za sledování jedné reklamy získáte $0,0125, za činnost Vašich referalů totéž. Pokud byste poctivě klikali každý den po dobu 30ti dní na průměrně 35 reklam denně a nedisponovali byste žádným referalem, vydělali byste si $13,125 (30 x 35 x 0,0125). Tento účet ovšem není zdarma. Podrobnosti viz www.money.estranky.cz/clanky/info/premium-ucet

 

Jak je to s referaly: Jak vidíte, bez lidí, kteří "klikají" pod Vámi, není výdělek nijak radostný. Proto je více než vhodné získat referaly. Teprve potom začnou být výdělky zajímavé. Pokud nemůžete nebo prostě nemáte čas získat referaly sami, bux.to je vám celkem ochotně prodá. Cena se pohybuje okolo $1/referala. Jedná se o ty členy, kteří se registrovali, aniž by udali sponzora (tedy toho, kdo jim o bux.to řekl). Investice do referalů se Vám vrátí během dvou až tří týdnů. Podrobnosti viz www.money.estranky.cz/clanky/info/referralove

 

REGUSTRUJ se třeba IHNED /clanky/registrace/registrace